Επεξεργασμένο: Ιαν 21, 2024
Το ταξίδι στις Ηνωμένες Πολιτείες με αεροπλάνο μπορεί να είναι μια ικανοποιητική εμπειρία, προσφέροντας ευκαιρίες για περιπέτεια, επιχειρήσεις και πολιτιστικές ανταλλαγές. Για τους ταξιδιώτες με αναπηρία, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι τα αεροπορικά ταξίδια στις ΗΠΑ διέπονται από κανονισμούς που διασφαλίζουν την προσβασιμότητα και την προσαρμογή. Αυτό το άρθρο παρέχει έναν ολοκληρωμένο οδηγό για ταξίδια με αναπηρία στις Ηνωμένες Πολιτείες με αεροπλάνο, καλύπτοντας τον προγραμματισμό, τις διαδικασίες του αεροδρομίου, τα καταλύματα κατά τη διάρκεια της πτήσης και την άφιξη.
Ο νόμος για τους Αμερικανούς με αναπηρίες ορίζει ότι κάποιος πάσχει από αναπηρία εάν έχει διανοητική ή σωματική βλάβη που περιορίζει σημαντικά μία ή περισσότερες σημαντικές δραστηριότητες της ζωής του. Τα καλά νέα είναι ότι ο νόμος ACAA (Air Carriers Act) καθιστά παράνομο για οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία να κάνει άδικη ή επιζήμια διάκριση στη μεταχείριση των επιβατών λόγω της αναπηρίας τους. Είναι ευθύνη του DOT (The Department of Transportation) να επιβάλει αυτόν τον νόμο, ο οποίος ισχύει για όλες τις πτήσεις εντός, από ή προς τις ΗΠΑ.
Ο νόμος απαιτεί επίσης από όλες τις αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν στους επιβάτες που πάσχουν από αναπηρία ορισμένα είδη βοήθειας. Ο κατάλογος περιλαμβάνει βοήθεια για την ανάρτηση και αποθήκευση βοηθητικών συσκευών, την παροχή αναπηρικού αμαξιδίου ή άλλου είδους βοήθειας για την επιβίβαση, την αποβίβαση ή τη σύνδεση με δεύτερη πτήση και τη βοήθεια για τον συγκεκριμένο τύπο διάταξης καθισμάτων που μπορεί να χρειάζεται το άτομο με αναπηρία. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες με αναπηρία να πετάξουν σχεδόν σε οποιονδήποτε διεθνή προορισμό, εφόσον ολοκληρώσουν τις απαραίτητες προετοιμασίες. Ορισμένοι τύποι ταξιδιωτών με αναπηρία, όπως οι ταξιδιώτες με απώλεια ακοής, όρασης, κινητικούς περιορισμούς ή γνωστικές αναπηρίες, ενδέχεται να χρειάζονται ιδιαίτερη, εξατομικευμένη προσοχή.
Πριν από την κράτηση ενός ταξιδιού στις ΗΠΑ, οι ταξιδιώτες με αναπηρία θα πρέπει να αξιολογήσουν το πιθανό δρομολόγιό τους σε συνεννόηση με έναν εξειδικευμένο ταξιδιωτικό πράκτορα ή ταξιδιωτικό γραφείο για να διαπιστώσουν αν υπάρχουν προκλήσεις κατά το ταξίδι με αναπηρία. Δεύτερον, συζητήστε το ταξίδι με έναν ταξιδιωτικό πάροχο υγείας για να λάβετε συστάσεις. Τρίτον, να σχεδιάσουν κάθε πτυχή του ταξιδιού και να κλείσουν το απαραίτητο κατάλυμα που μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις σας.
Όσον αφορά τις κατευθυντήριες γραμμές της ACAA, όταν ένας επιβάτης με αναπηρία ζητά βοήθεια, είναι υποχρεωτικό για την αεροπορική εταιρεία να πληροί ορισμένες συγκεκριμένες απαιτήσεις προσβασιμότητας. Παραδείγματα περιλαμβάνουν: την παροχή πρόσβασης στην πόρτα του αεροπλάνου (ιδανικά μέσω μιας ισόπεδης γέφυρας εισόδου), ένα κάθισμα με μπράτσα που μπορούν να αφαιρεθούν και ένα κάθισμα στο διάδρομο. Τα αεροσκάφη που διαθέτουν λιγότερες από 30 θέσεις συνήθως εξαιρούνται από τις παραπάνω απαιτήσεις.
Είναι υποχρεωτικό για κάθε αεροπλάνο που διαθέτει περισσότερες από 60 θέσεις να προσφέρει αναπηρικό αμαξίδιο (θέση στο διάδρομο) και το προσωπικό πρέπει να βοηθάει στη μετακίνηση του αμαξιδίου από το κάθισμα στις τουαλέτες. Το προσωπικό των αεροπορικών εταιρειών δεν χρειάζεται να μεταφέρει τους επιβάτες από ένα αναπηρικό αμαξίδιο σε άλλο, από ένα αναπηρικό αμαξίδιο σε ένα κάθισμα στο αεροσκάφος ή από ένα αναπηρικό αμαξίδιο σε ένα κάθισμα τουαλέτας. Εκτός από αυτό, δεν υποχρεούνται επίσης να βοηθούν τους επιβάτες στην επίσκεψη στην τουαλέτα, στη σίτιση ή στη χορήγηση φαρμάκων.
Μόνο τα αεροπλάνα ευρείας ατράκτου με δύο ή περισσότερους διαδρόμους υποχρεούνται να παρέχουν πλήρως προσβάσιμες τουαλέτες για άτομα με αναπηρία. Οι επιβάτες με αναπηρία που χρειάζονται βοήθεια θα πρέπει να ταξιδεύουν με συνοδό ή συνοδό. Εντός λογικών ορίων όμως, οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιτρέπεται να καταστήσουν υποχρεωτικό για ένα άτομο με αναπηρία να πετάξει με συνοδό.
Οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιτρέπεται να επιμένουν στην εκ των προτέρων ειδοποίηση των επιβατών που πάσχουν από αναπηρία. Επιτρέπεται, ωστόσο, να απαιτούν ειδοποίηση όχι περισσότερο από 48 ώρες πριν από την άφιξη, καθώς και 1 ώρα νωρίτερα το check-in για συγκεκριμένους τύπους καταλυμάτων που χρειάζονται χρόνο για να προετοιμαστούν, εφόσον είναι διαθέσιμα, όπως τα ακόλουθα:
Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ διαθέτει μια τηλεφωνική γραμμή χωρίς χρέωση. Ο αριθμός για φωνητικές κλήσεις είναι 800-778-4838 και για κλήσεις TTY είναι 800-455-9880. Οι αριθμοί αυτοί είναι επανδρωμένοι από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. (ET) τις καθημερινές, εκτός από τις ομοσπονδιακές αργίες. Το προσωπικό σε αυτές τις γραμμές επικοινωνίας μπορεί να βοηθήσει τους ταξιδιώτες με αεροπλάνο σε κρίσιμα χρονικά ζητήματα που σχετίζονται με την αναπηρία και επίσης να παρέχει γενικές πληροφορίες στο κοινό σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών με αναπηρία.
Να γνωρίζετε ότι τα πρότυπα προσβασιμότητας για τους ταξιδιώτες με αναπηρία διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Ορισμένες χώρες, για παράδειγμα, δεν έχουν νομοθεσία που να απαιτεί από τις αεροπορικές εταιρείες να διευκολύνουν τα άτομα με αναπηρία. Συμβουλευτείτε τις αεροπορικές εταιρείες ή τις εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, τα ξενοδοχεία και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, καθώς και στον προορισμό. Εάν έχετε ζώο υπηρεσίας, όπως σκύλο-οδηγό, ενημερωθείτε επίσης για τις διαθέσιμες υπηρεσίες για το ζώο αυτό. Εάν έχετε μαθησιακή ή διανοητική αναπηρία, μιλήστε με έναν σχετικό οργανισμό που ειδικεύεται στη διοργάνωση ταξιδιών για άτομα με παρόμοιες αναπηρίες. Εάν είστε πολίτης των ΗΠΑ, εξετάστε το ενδεχόμενο εγγραφής στο STEP, το πρόγραμμα εγγραφής έξυπνων ταξιδιωτών. Θα λαμβάνετε σε πραγματικό χρόνο ταξιδιωτικές συμβουλές και ενημερώσεις ασφαλείας. Η εγγραφή στο πρόγραμμα θα διευκολύνει επίσης το προξενείο ή την πρεσβεία των ΗΠΑ να σας βοηθήσει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Εάν το ταξίδι στο εξωτερικό δεν καλύπτεται από το τοπικό σας πρόγραμμα ασφάλισης υγείας, το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών συνιστά ανεπιφύλακτα την αγορά πρόσθετης ιατρικής ασφάλισης καθώς και ασφάλισης που καλύπτει την ιατρική εκκένωση σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη.
Ως ταξιδιώτης θα πρέπει να έχετε πάντα μαζί σας τα εξής: μια επιστολή από τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης που καθορίζει τις σημαντικές ιατρικές πληροφορίες μας, όπως τις ιατρικές σας παθήσεις, τα φάρμακα που παίρνετε και τις πιθανές επιπλοκές. Θα πρέπει επίσης να έχετε πάντα μαζί σας πληροφορίες για τον ιατρικό συναγερμό.
Όταν ταξιδεύετε, θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι έχετε μαζί σας αρκετά συνταγογραφούμενα φάρμακα για όλο το ταξίδι, καθώς και κάποια επιπλέον φάρμακα σε περίπτωση καθυστέρησης στην επιστροφή στην πατρίδα σας για να προμηθευτείτε περισσότερα φάρμακα. Μην' αποθηκεύετε τις συνταγές σας σε μια συσκευασία χαπιών, αλλά κρατήστε τα στο κατάλληλο δοχείο με την κατάλληλη ετικέτα σε περίπτωση που τα φάρμακα εξεταστούν από την ασφάλεια του αεροδρομίου ή την Τελωνειακή και Συνοριακή Προστασία (CBP).
Ορισμένα είδη συνταγογραφούμενων φαρμάκων που είναι παράνομα στις ΗΠΑ μπορεί να είναι νόμιμα στη χώρα σας ή το αντίστροφο. Οποιοδήποτε φάρμακο ζωτικής σημασίας θα πρέπει να συνοδεύεται από σημείωμα γιατρού ή γιατρού. Μπορείτε να τηλεφωνήσετε ή να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα ξένα προξενεία ή πρεσβείες για πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τυχόν περιορισμούς.
Οι ταξιδιώτες που εισέρχονται στις Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να καλέσουν τη γραμμή βοήθειας της TSA (Transportation Security Administration ) για βοήθεια σχετικά με τυχόν ιατρικές παθήσεις ή αναπηρίες. Μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο της TSA για πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες, τις πολιτικές και τα σημεία ελέγχου ασφαλείας.
Επίσης, ελέγξτε αν υπάρχουν ειδικές πολιτικές που αφορούν συσκευές όπως φορητά μηχανήματα, αναπηρικά αμαξίδια, αναπνευστήρες, μπαταρίες και οξυγόνο. Σκεφτείτε μάλλον να νοικιάσετε ιατρικό εξοπλισμό ή/και αναπηρικά αμαξίδια στον προορισμό σας. Αυτό θα απαιτήσει να κάνετε κάποια έρευνα σχετικά με τους παρόχους ιατρικού εξοπλισμού και αναπηρικών αμαξιδίων στην πολιτεία των ΗΠΑ που επισκέπτεστε. Αν θέλετε μερικούς συνδέσμους για παρόχους ιατρικού εξοπλισμού στο εξωτερικό, επισκεφθείτε τον ιστότοπο Mobility International (MIUSA) ή τον ιστότοπο European Network for Accessible Tourism (ENAT).
Επικοινωνήστε με την πρεσβεία ή το προξενείο των Ηνωμένων Πολιτειών για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με πιθανές πολιτισμικές διαφορές και άλλους περιορισμούς όσον αφορά τα ζώα εξυπηρέτησης. Προσπαθήστε να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους εμβολιασμούς, την καραντίνα και το είδος των εγγράφων που απαιτούνται από την πολιτεία που επισκέπτεστε. Επίσης, θα ήταν χρήσιμο να συμβουλευτείτε τον κτηνίατρο της περιοχής σας για να λάβετε συμβουλές σχετικά με το ταξίδι στις Ηνωμένες Πολιτείες με ένα ζώο υπηρεσίας. Τρίτον, προτού κάνετε οποιαδήποτε κράτηση, επιβεβαιώστε πρώτα με το ξενοδοχείο ή τα ξενοδοχεία του προορισμού σας για να βεβαιωθείτε ότι δέχονται ζώα εξυπηρέτησης.
Το Κογκρέσο ενέκρινε το 1986 τον νόμο για την πρόσβαση των αερομεταφορέων ή ACAA για να διασφαλίσει ότι τα άτομα με αναπηρία δεν υφίστανται διακρίσεις και αντιμετωπίζονται με τρόπο που συνάδει με την ασφαλή μεταφορά των άλλων επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Οι κανονισμοί που εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Μεταφορών (DOT) ισχύουν για όλες τις πτήσεις των αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών, καθώς και για τις πτήσεις ξένων αεροπορικών εταιρειών από ή προς τις ΗΠΑ.
Οι αμερικανικές επιχειρήσεις ή οργανισμοί που διεξάγουν περιηγήσεις ή προγράμματα σε κρουαζιερόπλοια έχουν ορισμένες ευθύνες όσον αφορά την πρόσβαση των ταξιδιωτών με αναπηρία, ανεξάρτητα από το αν το πλοίο είναι νηολογημένο στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό. Ωστόσο, όλα τα άτομα με αναπηρία θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιώσουν με τη γραμμή κρουαζιέρας της επιλογής τους ότι τα απαραίτητα ή ζητούμενα αντικείμενα ή υπηρεσίες είναι διαθέσιμα πριν κάνουν κράτηση. Υπάρχουν επίσης ορισμένοι ταξιδιωτικοί πράκτορες και εταιρείες κρουαζιέρας που απευθύνονται ειδικά σε ταξιδιώτες με ειδικές ανάγκες.
Αρκετές ξένες αεροπορικές εταιρείες έχουν κώδικες που είναι ίδιοι ή παρόμοιοι με τους αμερικανικούς νόμους με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO ). Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές δεν είναι, ωστόσο, ακριβώς οι ίδιες με αυτές που ορίζονται από την αμερικανική νομοθεσία. Πέραν αυτού, το επίπεδο εφαρμογής μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία και την αεροπορική εταιρεία.
Οι αεροπορικές εταιρείες που παρέχουν τηλεφωνικές υπηρεσίες πληροφοριών και κρατήσεων στο ευρύ κοινό πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι υπηρεσίες αυτές είναι επίσης διαθέσιμες σε βαρήκοα ή κωφά άτομα μέσω τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας αναμετάδοσης, TCD (τηλεπικοινωνιακή συσκευή για κωφούς) ή άλλης τεχνολογίας.
Στο πλαίσιο του νόμου για την πρόσβαση των αερομεταφορέων, το Υπουργείο Μεταφορών απαιτεί από όλες τις τερματικές εγκαταστάσεις των αεροδρομίων που λαμβάνουν οικονομική συνεισφορά από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να εξασφαλίζουν ή να επιτρέπουν τη χρήση λεζάντας υψηλής αντίθεσης.
Οι λεζάντες είναι υποχρεωτικές ανά πάσα στιγμή σε τηλεοράσεις και άλλες οθόνες οπτικοακουστικής προβολής που είναι σε θέση να προβάλλουν λεζάντες και βρίσκονται σε κοινόχρηστους χώρους του τερματικού σταθμού του αεροδρομίου στους οποίους έχουν πρόσβαση οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένης της περιοχής έκδοσης εισιτηρίων, της περιοχής των πυλών, των αιθουσών αναμονής επιβατών και των μισθωμένων εμπορικών χώρων εστιατορίων και καταστημάτων.
Η TSA έχει καταρτίσει πρόγραμμα για τον έλεγχο των ταξιδιωτών με αναπηρία και του εξοπλισμού, των συσκευών και των βοηθημάτων κινητικότητας που διαθέτουν. Επιτρέπει τις συνταγές καθώς και τα υγρά φάρμακα και άλλα υγρά που χρειάζονται τα άτομα που πάσχουν από αναπηρίες και ιατρικές παθήσεις.
Οι ταξιδιώτες με αναπηρία ή όσοι πάσχουν από ιατρικές παθήσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον έλεγχο της TSA έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν κάρτες ειδοποίησης όταν επικοινωνούν με τον υπάλληλο. Οι αναγνώστες μπορούν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τις κατευθυντήριες γραμμές της TSA για τους ταξιδιώτες με αναπηρία στον ακόλουθο δικτυακό τόπο: https://www.tsa.gov/travel/special-procedures
Παρόμοια με άλλα άτομα που πάσχουν από αναπηρία ή άλλες ιατρικές παθήσεις, οι βαρήκοοι ή κωφοί επιβάτες μπορούν να δώσουν στον υπάλληλο της TSA μια κάρτα ειδοποίησης ή άλλο ιατρικό έγγραφο που εξηγεί την κατάστασή τους και τον ενημερώνει για την ανάγκη βοήθειας κατά τη διαδικασία ελέγχου.
Οι ταξιδιώτες με αναπηρία δεν χρειάζεται να αφαιρούν τις εξωτερικές συσκευές κοχλιακού εμφυτεύματος ή τα ακουστικά τους βοηθήματα. Ωστόσο, ενδέχεται να χρειαστεί πρόσθετος έλεγχος, όπως επιθεώρηση της συσκευής ή σωματική εξέταση, εάν οι συσκευές βοήθειας ενεργοποιήσουν συναγερμούς ασφαλείας.
Οι κανόνες της ACAA καθιστούν επί του παρόντος υποχρεωτικό για τα άτομα με προβλήματα ακοής ή κώφωσης να αυτοπροσδιορίζονται, ώστε να διασφαλίζεται ότι λαμβάνουν προσβάσιμες πληροφορίες. Οι πληροφορίες για τους επιβάτες, όπως οι πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές στα δρομολόγια των πτήσεων, τις αναθέσεις θυρών, τις συνδέσεις και την παραλαβή αποσκευών, πρέπει να μεταφέρονται εγκαίρως μέσω προσβάσιμης μεθόδου επικοινωνίας σε άτομα που έχουν δηλώσει ότι πάσχουν από προβλήματα ακοής.
Τα άτομα με προβλήματα ακοής πρέπει να ταυτοποιούνται στα μέλη του προσωπικού του αερομεταφορέα στο γραφείο πελατών ή στην περιοχή της πύλης, ανεξάρτητα από το αν το έχουν κάνει νωρίτερα στον χώρο έκδοσης εισιτηρίων. Ο κανόνας αυτός δεν απαιτεί διερμηνέα νοηματικής γλώσσας για να διασφαλιστεί ότι ένας κωφός επιβάτης λαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες.
Οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να παρέχουν ορισμένες διευκολύνσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης σε επιβάτες με αναπηρία. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν βοήθεια στην αποθήκευση και ανάκτηση χειραποσκευών, στη χρήση της τουαλέτας και στη μετακίνηση από και προς τις θέσεις. Εάν χρειάζεστε πρόσθετες διευκολύνσεις, όπως τη χρήση καρέκλας στο διάδρομο ή συγκεκριμένη ανάθεση θέσης, επικοινωνήστε το με την αεροπορική εταιρεία κατά την κράτηση της πτήσης σας.
Για τους ταξιδιώτες με προβλήματα ακοής ή όρασης, πολλές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν προσβάσιμες επιλογές ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης, όπως κλειστές λεζάντες ή ηχητική περιγραφή. Εάν χρησιμοποιείτε αναπηρικό αμαξίδιο, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αποθηκεύσουν πτυσσόμενα αναπηρικά αμαξίδια στο αεροσκάφος, ενώ ορισμένα αεροσκάφη είναι εξοπλισμένα με αναπηρικό αμαξίδιο επί του αεροσκάφους.
Στα μικρότερα αεροπλάνα ενδέχεται να μην υπάρχει διάδρομος προσγείωσης, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιβάτες που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο πρέπει να ανεβαίνουν ή να κατεβαίνουν τις σκάλες χειροκίνητα, αν και ορισμένα αεροδρόμια χρησιμοποιούν σήμερα ανελκυστήρες ή ανυψωτήρες.
Για να διευκολυνθεί η επιβίβαση και η αποβίβαση, οι ταξιδιώτες με αναπηρία συνήθως απαιτούν θέση στο διάδρομο. Οι ταξιδιώτες θα πρέπει, ωστόσο, να αναφέρουν ρητά ότι χρειάζονται θέση στο διάδρομο, πρώτα κατά την κράτηση εισιτηρίων και στη συνέχεια ξανά στο γκισέ του αεροδρομίου.
Η ACAA έχει καθορίσει ότι οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιτρέπεται να αρνούνται τη διέλευση με βάση την αναπηρία ενός ατόμου. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις. Η αεροπορική εταιρεία επιτρέπεται να αρνηθεί τη μεταφορά εάν η μεταφορά του ατόμου θα παραβίαζε τους κανόνες ασφαλείας της FAA (Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) ή θα έθετε σε κίνδυνο την ασφάλεια ή την υγεία των άλλων επιβατών.
Είναι υποχρεωτικό για τις αεροπορικές εταιρείες να αποδέχονται δήλωση του επιβάτη σχετικά με την αυτοδυναμία του. Μόνο σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να απαιτηθεί γραπτή ιατρική βεβαίωση από τον ιατρό του επιβάτη, η οποία να δηλώνει ότι είναι σε θέση να ολοκληρώσει με ασφάλεια την πτήση χωρίς να θέσει σε κίνδυνο τους άλλους επιβάτες ή την ανάγκη έκτακτης ιατρικής περίθαλψης.
Το ιατρικό πιστοποιητικό απαιτείται συνήθως εάν ένα άτομο θα χρειαστεί οξυγόνο ή φορείο, εάν θέλει να ταξιδέψει με κάποια μεταδοτική ασθένεια ή εάν είναι λογικό να αναμένεται ότι η ιατρική του κατάσταση θα επηρεάσει τη λειτουργία της πτήσης.
Το ταξίδι στις Ηνωμένες Πολιτείες με αεροπλάνο με αναπηρία απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και συντονισμό, αλλά με τη σωστή προετοιμασία και τη γνώση των δικαιωμάτων σας, μπορεί να είναι μια άνετη και ευχάριστη εμπειρία. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια στις ΗΠΑ είναι εξοπλισμένα για να παρέχουν τις απαραίτητες διευκολύνσεις και βοήθεια, διασφαλίζοντας ότι οι ταξιδιώτες με αναπηρία έχουν πρόσβαση στις ίδιες ευκαιρίες για αεροπορικά ταξίδια με τους υπόλοιπους επιβάτες. Με την κατανόηση των διαθέσιμων υπηρεσιών και την υπεράσπιση των αναγκών σας, μπορείτε να ξεκινήσετε ένα επιτυχημένο και ικανοποιητικό ταξίδι στις Ηνωμένες Πολιτείες.